donderdag 2 februari 2017

NOS Jeugdjournaal presentatrice Welmoed Sijtsma terug bij jeugdliefde


Welmoed Sijtsma terug bij jeugdliefde

Welmoed Sijtsma en haar ex-vriend Erik hebben hun relatie nieuw leven ingeblazen.

Welmoed Sijtsma op 2 februari 2017 vroege ochtend NOS Jeugdjournaal presentatrice
 
De presentatrice van het Jeugdjournaal blikt bij YourDailyLife terug op 2016 en noemt de hernieuwde relatie het hoogtepunt van het jaar.

Welmoed is maar wat gelukkig dat zij en Erik weer een setje zijn. "Ik had het twee jaar daarvoor, na een relatie van vijf jaar, uitgemaakt en kwam er in die periode achter dat ik toch het liefst met hem en bij hem wilde zijn.
 
We zagen elkaar inmiddels alweer een poosje en ik wist dat ik heel erg mijn best moest doen om hem terug te winnen, aangezien ik het had uitgemaakt. Hij zei ja!"

Ook kijkt de presentatrice alvast vooruit naar het nieuwe jaar.
 
Ze gaat op zoek naar nieuwe woonruimte in Amsterdam.
 
“Een fijn en betaalbaar koophuis vinden in Amsterdam gun ik mijzelf wel", aldus Welmoed tegen YourDailyLife.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten